Darmowa wysyłka już od 197zł na terenie Polski!

Zniżka -25% na WSZYSTKO i BEZPŁATNA WYSYŁKA na terenie Polski z okazji premiery naszej marki! Tylko do niedzieli.

INSTRUKCJA: Jak dodać nowy produkt do aktywnej subskrypcji?

Z tego artykułu dowiesz się jak zarządzać swoją subskrypcją, czyli automatycznymi dostawami naszych produktów bez konieczności składania ręcznych zamówień.

Pamiętaj, że możesz w każdej chwili dodać nowe produkty do swojej subskrypcji, co pozwoli Ci zaoszczędzić na kosztach przesyłki, a także uczyni zakupy wygodniejszymi i bardziej ekologicznymi.

Dodawanie produktów do obecnej Subskrypcji:

  • Aby dodać nowy produkt do obecnej subskrypcji, najpierw zaloguj się na swoje konto
    • Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj opcji Nie pamiętasz hasła? widocznej przy okienku do logowania
  • Wejdź na stronę produktu, który chcesz dodać do obecnej Subskrypcji
  • Zaznacz Kup w subskrypcji i zaoszczędź oraz określ częstotliwość subskrypcji taki sam jak Twoja obecna subskrypcja. Następnie zaznacz Dodać produkt do istniejącej subskrypcji?  i przy obecnej subskrypcji kliknij Dodaj do subskrypcji

  • To wszystko. Produkt został dodany do Twojej subskrypcji. Aby się dodatkowo upewnić, że wszystkie przebiegło sprawnie, przejdź do panelu swojego konta po zalogowaniu do zakładki Moje subskrypcje i w niej możesz podejrzeć obecnie dodane produkty do Subskrypcji, a także termin kolejnej płatności.

Kasowanie produktów z Subskrypcji:

  • Po zalogowaniu się na swoje konto, przejdź do zakładki Moje subskrypcje i przy wybranym produkcie kliknij X.
  • To wszystko. Produkt został skasowany z Subskrypcji. Aby się dodatkowo upewnić, że wszystkie przebiegło sprawnie, przejdź do panelu swojego konta po zalogowaniu do zakładki Moje subskrypcje i w niej możesz podejrzeć obecnie dodane produkty do Subskrypcji.

Pytania i odpowiedzi związane z Subskrypcjami:

  • Czy w każdej chwili mogę anulować swoją subskrypcję?
    • Tak, możesz to zrobić w każdej chwili do momentu następnej płatności. Termin kolejnej płatności jest widoczny w Twoim panelu klienta po zalogowaniu, w zakładce Moje subskrypcje.
  • Jak zmienić metodę płatności?
    • Aby zmienić kartę, z której pobierana jest opłata, zrobisz to w panelu swojego konta po zalogowaniu w zakładce Metody płatności.
  • W jaki sposób mogę skasować jakiś produkt z Subskrypcji?
    • Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto, przejdziesz do zakładki Moje subskrypcje i przy wybranym produkcie klikniesz X. 
  • Czy mogę zmienić częstotliwość dostaw dla obecnej Subskrypcji?
    • To możliwe! Prosimy o kontakt mailowy, a pomożemy dostosować ustawienia do Twoich potrzeb.

Scroll to Top