Z tego artykułu dowiesz się jak zarządzać swoją subskrypcją, czyli automatycznymi dostawami naszych produktów bez konieczności składania ręcznych zamówień.
Pamiętaj, że możesz w każdej chwili dodać nowe produkty do swojej subskrypcji, co pozwoli Ci zaoszczędzić na kosztach przesyłki, a także uczyni zakupy wygodniejszymi i bardziej ekologicznymi.
Dodawanie produktów do obecnej Subskrypcji:
- Aby dodać nowy produkt do obecnej subskrypcji, najpierw zaloguj się na swoje konto
- Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj opcji Nie pamiętasz hasła? widocznej przy okienku do logowania
- Wejdź na stronę produktu, który chcesz dodać do obecnej Subskrypcji
- Zaznacz Kup w subskrypcji i zaoszczędź oraz określ częstotliwość subskrypcji taki sam jak Twoja obecna subskrypcja. Następnie zaznacz Dodać produkt do istniejącej subskrypcji? i przy obecnej subskrypcji kliknij Dodaj do subskrypcji
- To wszystko. Produkt został dodany do Twojej subskrypcji. Aby się dodatkowo upewnić, że wszystkie przebiegło sprawnie, przejdź do panelu swojego konta po zalogowaniu do zakładki Moje subskrypcje i w niej możesz podejrzeć obecnie dodane produkty do Subskrypcji, a także termin kolejnej płatności.
Kasowanie produktów z Subskrypcji:
- Po zalogowaniu się na swoje konto, przejdź do zakładki Moje subskrypcje i przy wybranym produkcie kliknij X.
- To wszystko. Produkt został skasowany z Subskrypcji. Aby się dodatkowo upewnić, że wszystkie przebiegło sprawnie, przejdź do panelu swojego konta po zalogowaniu do zakładki Moje subskrypcje i w niej możesz podejrzeć obecnie dodane produkty do Subskrypcji.
Pytania i odpowiedzi związane z Subskrypcjami:
- Czy w każdej chwili mogę anulować swoją subskrypcję?
- Tak, możesz to zrobić w każdej chwili do momentu następnej płatności. Termin kolejnej płatności jest widoczny w Twoim panelu klienta po zalogowaniu, w zakładce Moje subskrypcje.
- Jak zmienić metodę płatności?
- Aby zmienić kartę, z której pobierana jest opłata, zrobisz to w panelu swojego konta po zalogowaniu w zakładce Metody płatności.
- Aby zmienić kartę, z której pobierana jest opłata, zrobisz to w panelu swojego konta po zalogowaniu w zakładce Metody płatności.
- W jaki sposób mogę skasować jakiś produkt z Subskrypcji?
- Wystarczy, że po zalogowaniu się na swoje konto, przejdziesz do zakładki Moje subskrypcje i przy wybranym produkcie klikniesz X.
- Czy mogę zmienić częstotliwość dostaw dla obecnej Subskrypcji?
- To możliwe! Prosimy o kontakt mailowy, a pomożemy dostosować ustawienia do Twoich potrzeb.